Робота з обдарованою молоддю.
Одним із основних напрямків діяльності МЦПО є створення цілісної скоординованої системи з виявлення, розвитку, підтримки і стимулювання талановитої молоді. Педагогічний колектив закладу працює над розробкою якісно нових форм і методів пошуку навчання і виховання обдарованих учнів.
В МЦПО багато років поспіль продовжує діяти система пошуку обдарованих та талановитих дітей, створено інформаційний банк даних про обдарованих дітей, який щорічно поповнюється та розширюється. Систематично проводиться індивідуальна робота різного характеру з обдарованими дітьми.
Щорічно, в МЦПО:
- видається наказ «Про організацію роботи з обдарованими дітьми на навчальний рік»;
- розробляється структура науково-дослідницьких робіт з обдарованими дітьми на навчальний рік;
- затверджується план роботи МЦПО з обдарованою молоддю на навчальний рік;
- поповнюється банк даних МЦПО про обдарованих та здібних гуртківців у визначених напрямках;
- в кінці І семестру кожного навчального року організовується в МЦПО конкурс-захист учнівських наукових робіт та забезпечується участь в міському та обласному конкурсах-захистах наукових робіт;
- впродовж року розвивається співробітництво із школами міста, з метою співпраці встановлюються ділові контакти з вищими навчальними закладами;
- готуються матеріали на допомогу керівникам гуртків, щодо роботи з обдарованими дітьми;
- заслуховуються на засіданнях методоб'єднань, педрад, звіти про стан науково-дослідницьких робіт гуртківців та керівників гуртків.
Належну увагу наш педколектив приділяв і надалі приділяє психолого-педагогічній освіті батьків обдарованої молоді. З цією метою проводяться заняття батьківського комітету, на засіданні якого розглядаються питання:
- як розвивати здібності дитини;
- батьки і обдаровані діти в контексті конфлікту поколінь;
- якщо ваша дитина талановита;
Наші керівники гуртків під час роботи з обдарованими дітьми також працюють над підвищенням свого методичного та професійного рівня, змінюють свою педагогічну свідомість, а саме з сформованих раніше стереотипів сприйняття (гуртківець, навчальний процес і сам педагог) на спілкування та поводження (способи взаємодії) і, нарешті, методів навчання і виховання.
У своїй педагогічній роботі з обдарованими дітьми педагоги МЦПО дотримуються певних універсальних правил. А саме:
- використовують рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми;
- дотримуються якостей, якими має володіти керівник гуртка для роботи з обдарованими дітьми;
- враховують критерії, за якими можна визначити обдарованість дитини.
У своїй роботі керівники гуртків МЦПО використовують
творчі методи, які сприяють ефективній роботі з обдарованими дітьми, керуються
Указом Президента України від 30 вересня 2010 року №927/2010 ,,Про заходи щодо
розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та
молоді"
Чудовий день - День ластівки, відзначали наші предки у другий день березня. Цього дня було прийнято закликати весну і очікувати з вирію ластівок, які вважалися символом весни, відродження, добра і щастя. Нехай вже повертаються). Вихованці гуртка "Природа рідного краю" виготовляли ластівок з паперу, а також розмовляли про доцільність охорони цих пернатих друзів.